Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

środa, 8 czerwca 2016

Litania serca pokornego

Jezu cichy i pokornego serca, wysluchaj mnie!

Od pragnienia bycia cenionym, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia kochanym, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia potrzebnym, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia szanowanym, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia chwalonym, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia lepszym od innych, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia konsultowanym, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia akceptowanym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia upokorzonym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia pogardzonym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia odrzuconym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia spotwarzonym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia zapomnianym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia wyśmianym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia skrzywdzonym, wybaw mnie Panie
Od lęku bycia bezwartościowym, wybaw mnie Panie
Aby inni byli bardziej kochani niż ja, daj mi pragnąć, Jezu
Aby inni byli bardziej doceniani niż ja, daj mi pragnąć, Jezu
Aby inni wzrastali w oczach bliźnich, a ja się umniejszał, daj mi pragnąć, Jezu
Aby inni byli wyróżniani, a ja zapominany, daj mi pragnąć, Jezu
Aby inni byli wychwalani, a ja nie zauważany, daj mi pragnąć, Jezu
Aby inni byli bardziej święci, a ja w takim stopniu w jakim mogę, daj mi pragnąć, Jezu 

Mons. Merry del Val

Brak komentarzy: