Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

wtorek, 19 kwietnia 2016

Boży pomysł

Nie załamuj się, gdy Pan cię napomina.
Zaczynamy się dąsać, irytuje nas Boże postępowanie, a potem mówimy: Nie mogę sobie z tym poradzić. Modliłem się, ale nic się nie zmienia. Rzuce to wszystko! Pomyślmy tylko, co by się stało, gdybyśmy tak postępowali w innych dziedzinach życia.

Uświęcenie to nie mój pomysł na to, co Bóg miałby dla mnie zrobić. Uświęcenie to Boży pomysł na to, czego On chce ze mną dokonać. Jednak najpierw musi doprowadzić mnie do takiego stanu umysłu i ducha, żebym pozwolił Mu, bez względu na koszt, aby całkowicie mnie uświęcił.
Oswald Chambers

Brak komentarzy: