Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 20 stycznia 2012

Pragne

Boże! Tyś Bogiem moim, ciebie gorliwie szukam, Ciebie PRAGNIE dusza moja; Tęskni do ciebie ciało moje, Jak ziemia zeschła, spragniona i bezwodna.
Tak wyglądałem ciebie w świątyni, By ujrzeć moc twoją i chwałę twoją.
Gdyż lepsza jest łaska twoja niż życie. Wargi moje wysławiać cię będą.
Tak błogosławić cię będę, póki życia mego, W imieniu twoim podnosić będę ręce moje.
Dusza moja nasyca się jakby szpikiem i tłuszczem, A usta moje będą cię wielbić radosnymi wargami.
Wspominam cię na łożu moim, Rozmyślam o tobie podczas straży nocnych,
Bo byłeś mi pomocą I weseliłem się w cieniu skrzydeł twoich.
Dusza moja przylgnęła do ciebie, Prawica twoja podtrzymuje mnie.

Dawid (Ps 63)

Brak komentarzy: