Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 16 września 2011

Prostota

Pan jest łaskawy i sprawiedliwy
i Bóg nasz jest miłosierny.

Pan strzeże ludzi pełnych prostoty:
byłem bezsilny, a On mię wybawił.
Wróć, moja duszo, do swego spokoju,
bo Pan ci dobrze uczynił.

Uchronił bowiem moje życie od śmierci,
moje oczy - od łez,
moje nogi - od upadku.
Będę chodził w obecności Pańskiej
w krainie żyjących.
Ps 116

Jeszcze raz zapodam o tym bajtlu na statku. Pamietasz?
Bawil sie na pokladzie, gdy nagle nadciagna wielki sztorm. Wszyscy uciekali, chowajac sie do kajut, a on spokojnie sie bawil! Spadaj maly! Wiej do do rodzicow, bo zginiesz! - Krzyczeli ludzie! Nie! Nic mi nie bedzie, wyluzowanie wypalil dzieciak. Nic mi nie bedzie, bo moj tato jest kapitanem tego statku!!!
Kurcze, jak bardzo pragne takiej prostoty!!!!

Brak komentarzy: