Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

środa, 25 marca 2009

Zwiastowanie!

Witam wszystkich!

25.03- to dzien kazdego z nas, nie tylko Mariam. Dzis Bog, tak jak Maryje, wzywa nas do wyruszenia w droge WIARY! Wzywa nas, abysmy juz w koncu zostawili, te nasze plany, recepty na zycie, a UWIERZYLI MILOSCI-BOGU ZYWEMU! Tak jak Maryja, po prostu! Jesli chcesz rozsmieszyc Pana Boga, to opowiadaj Mu o swoich planach! Nieustanne pytanie, jaka jest Twoja wola Panie, powinno spedzac sen z oczu.
TY TO DOBRZE WIESZ, ZE TYLKO Z BOGIEM I W BOGU BEDZIESZ PRAWDZIWIE SZCZESLIWY!!!
NIE UCIEKAJ! POZWOL SIE ODNALESC BOGU PRZEZ POST I WYZECZENIA, W CISZY!!!

Z Medugorie: 18.03.2009

Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was, byście szczerze i długo popatrzyli w swoje serca. Co w nich zobaczycie? Gdzie w nich jest mój Syn i pragnienie, abyście podążali za mną do Niego? Dzieci moje, niech ten okres wyrzeczenia będzie czasem, gdy zadacie sobie pytanie: czego ode mnie chce mój Bóg? Co mam robić? Módlcie się i pośćcie, miejcie serce pełne miłosierdzia. Nie zapominajcie o swych pasterzach. Módlcie się, by się nie pogubili, by trwali w moim Synu, aby byli dobrymi pasterzami dla swego stada.
Matka Boża spojrzała na wszystkich obecnych i powiedziała: Ponownie powiem wam: Jeślibyście wiedzieli jak bardzo was kocham, płakalibyście z radości. Dziękuję.

Brak komentarzy: