Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

środa, 16 lipca 2008

Lato w A&D


+ Ci, którzy śledzą naszego bloga zauważyli z pewnością długą przerwę. Była ona zwiazana m. in. z róznymi przedsiewzięciami naszego bandu, jak i z osobistymi wyjazdami. Brat Darek teraz kursuje pomiędzy Polską a Czechami, ja zaś jestem w trakcie instalacji w nowym klasztorze.

Ostatnio dość dużo czasu zajęło mi przygotowanie naszych koncertów. W biegu został zorganizowany wyjazd i koncert A&D w Bołszowcach na Ukrainie, gdzie usłyszeć nas mozna było w niedzielę 13-ego lipca. Ponadto zajety byłem (i wciąż jestem) produkcją singla A&D, którego wydanie planowane jest na FSM w Kalwarii Pacławskiej, gdzie gramy na rozpoczęcie tegoż spotkania 26 lipca wieczorem. Cały czas trwają prace nad nową płyta, której premiera planowana jest na jesień. Jak już pisaliśmy przygotowujemy się również do wydania płyty ewangelizacyjnej, której prototyp być może będzie dostepny juz na Kalwarii. Polecamy Waszej modlitwie te inicjatywy, zwłaszcza zblizający się wielkimi krokami koncert na Kalwarii P.

P.s.

Szczegółowe informacje dotyczące tych inicjatyw - zwiazanych z naszym bandem - na bieżąco na stronie bandu: http://www.ad.franciszkanie.pl/

1 komentarz:

Maruška Jihlavačka pisze...

tak at se dari, preji mnoho sil ;-)