Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 8 lutego 2008

Wybor

Wczoraj Bog mowil: oto klade przed toba zycie i smierc, blogoslawienstwo i przeklenstwo, WYBIERAJ! Jesli bedziesz kroczyl droga przykazan, bedziesz zyl! Szczesliwi, ktorzy zlozyli cala swa nadzieje w Bogu! Tylko od Pana oczekuj pomocy, tylko u Niego szukaj pokoju i szczescia i tylko Jemu zawierzaj swe sprawy! Codziennie wybieraj Jezusa! W pewnym sensie nie sa wazne twe upatki, niedociagniecia, najwazniejsza jest decyzja i konsekwencja, walka, aby isc za ta decyzja. Jezus patrzy na twe intencje!!! Mozna poscic, duzo sie modlic itd. i byc daleko od Pana - pamietasz faryzeuszy, zawsze pytanie - dla kogo?, po co to robie? Bo mozna to robic dla siebie a nie dla Pana. To jest zyciowa tragedia, obracac sie w rzeczach Bozych i niedoswiadczac Milosci Boga. Uwazaj!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

wczoraj czetlam w dzeniczku sw. Faustyny, gzdie Jesus mowil o tym, ze bardzo Jego zraniuja ludzie, ktorzy nie wierza w Jego milosc, ze ani Jego smierc na krzyzu nie wystarcza niektorym ludziom, by w Jego milosc uwierzyli....i ja zpoznalam, ze tez jestem taka...moj egoizm nie pozwala mi widziec Jesusa!!!! i nie wie co z tym...chyba jestem k Jesusowi obojetna....tylko JA JUZ NIE CHCE JESUSA DALEJ RANIC!!!!