Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

środa, 6 lutego 2008

Biblia

Jezus mowi, ze niektore duchy zle mozna zniszczyc tylko modlitwa i postem. Kto nam tak strasznie przeszkadza w poznaniu Boga? Diabel! Dlateko wierze mocno, ze gdy bedziesz przez post codziennie czytal Biblie i poscil w piatki o chlebie i wodzie(moze jeszcze w inne dni), to na Wielkanoc przezyjesz Cud!!! AMEN!

3 komentarze:

karolina pisze...

AMEN. niech się tak stanie!!! mam nadzieje ze ojcowie tak przez cały Wielki Post będą nas w ten sposób przygotowywać jak w Adwent ( mimo ze wtedy nie miałam neta tez jakoś udawało mi się do tego dostać) oczywiście w miarę waszych możliwości...pozdro dla was kochani ojcowie!!!!

fr. Adam pisze...

Bedziem się starali, Karolinko, choć prawda jest taka, że lepiej samemu czytać Słowo Pana i pozwolic - Mu mówić do mojego serca.

karolina pisze...

nom prawda prawda ojcze :)ale krótka nauka z waszej strony jakoś na mnie tak działa tak że znów wracam do "przerabianego" fragmentu pozdro! PAX!