Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

niedziela, 13 stycznia 2008

Wstan!!!

Witam!
Jest jedna sprawa, ktora spedza sen z oczu, ktora maltretowala sw. Pawla do bola: Ewangelizacja!!!
Ojciec sw. podczas swiat wezwal nas wszystkich, aby podjac wysilek Nowej Ewangelizacji! Wiara umacnia sie, gdy jest przekazywana! Nie lodz sie, ze bedziesz mocny w wierze, siedzac w swojej chalupce przed TV z szklanka piwa, albo Pepsi- NO! Nie boj sie mowic z innymi o Jezusie! Poprostu mow a Duch sw zalatwi reszte. Niedlugo europe zaleja muzulmani, jesli sie nie obudzimy zapanuja nad nami bez miecza. Jest juz czas, aby isc i szukac slabych w wierze. Ty mozesz to robic! Jesli jestes ochrzczony masz wszystko do tego, aby isc. Niech zstapi na nas Duch Bozy jak na Jezusa w Jordanie, abysmy szli z moca i ewangelizowali! Amen!!!

2 komentarze:

karolina pisze...

czytajac tego posta nasuneło mi sie tylko to "Powstan gdyz ta sprawa do Ciebie nalezy. badz odwazny i działaj" (cytat z pamięci) oraz tekst Piosenki Fiorkow "On Cie wola szumem wiatru Ty uciszasz w sercu glos" wiem ze my tez jestesmy powolani do tego aby jak uczniowie Jezusa gloscic dobra nowine jednak czasami jak ojciec napisal wolimy zamknac sie w czterech scianach i nie wylaniac z swoja wiara... ja sie staram mowic otwarcie o Panu jednak sa takie momenty gdy sie gubie sama ze swoja wiara... grzesze a tym samym oddalam od Pana ale slysze ciagle "On Cie wola szumem wiatru Ty uciszasz w sercu glos" Pan nas wola do tego abysmy mu sluzyli... tak wiec "Powstan gdyz ta sprawa do Ciebie nalezy" prosze o modlitwe o umocnienie mojej wiary!!! pozdrawiam

Anonimowy pisze...

PaX! W ogóle nie znam Cię Ojcze Darku, ale jakoś twój styl mówienia mocno mnie przyciąga. Miałem możliwość czytać Ojca listy z misji, które przesyłał Ojciec Bratu Stasiowi . Byłem i cały czas jestem pod wielkim wrażeniem! Szacunek Ojcze....

A jeśli chodzi o Ojca pościk, to czasem gdy sobie siedzę myślę podobnie. Jest we mnie tak wiele chęci do tego, aby mówić dużo o JAHWE! Często jednak brakuje odwagi - więc modlić trzeba się bardzo dużo! Pozdrawiam bardzo serdecznie!