Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

wtorek, 15 stycznia 2008

Strach

Dziex za komentarze do ostatniego postu! Jest to wielkie klamstwo, ze nie mamy odwagi, aby isc z Ewangelia. Diabel robi wszystko, aby nas sparalizowac strachem. Dokladnie jak sparalizowal 10 tys. zolnierzy izralelskich krzykiem Goliata. Jeden facet wydzierajac sie do bolu zamurowal wielki oddzial. Zaden sie nie ruszyl, aby z facetem walczyc, oprocz.... Jeden chlopczyna rudowlosy, ktory CHODZIL Z JAHWE obczajil caly dramat!!! " Co jest chlopaki?! Macie taka sile i moc i pekacie uderzyc na tego frajera?! Ja, pojde z nim walczyc, w IMIE JAHWE!!!" I co? Poszedl, z praca w reku! Wariat, czy co? NIE!!!! Facet odkryl jedna rzecz, NIE WOLNO SIE BAC, jesli Bog z nami, to KTO JEST Z NIMI:)!!! Jednym delikatnym ruchem reki pokonal krzykacza!!! A ty, dlaczego pekasz?! NIE BOJ SIE! Nie jest wazne, ze jestes grzesznikiem i jakie masz samopoczucie, jesli masz sie zle, to wlasnie znak, ze trzeba ewangelizowac, isc na calosc, OK?!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

PaX!
Hmmm... Świetnie to Ojciec napisał. Gdy mam się źle pasowało by poewangelizować. Często jest jednak tak, że jestem skupiony na sobie, na tym, żeby do Pana wrócić jak najszybciej - i brak tu troski o duszę bliźniego.
Ja lubię mówić o Jahwe! Często rozmawiam o Nim z moimi znajomymi z klasy... Ostatnio udało mi się "zewangelizować" moją mamę - a to uważam za wyczyn pierwszej rangi!
Ale masz rację Ojcze. Strach jest duży, i uwaga - teraz powiem cos totalnie od siebie - najgorszą rzeczą jest upaść w strach, w lęku leżeć i bać się wstać! Najgorsze jest to kiedy strach opanuje całe twoje życie! Nikomu tego nie życzę, sam to przeżyłem!
Lepiej trzymać się z całych sił Jezusa!

Pozdrawiam szczególnie Ciebie Ojcze Darku!

karolina pisze...

czee prawda skoro Bóg z nami któż przeciw nam? ojciec doskonale opisuje to co sie dzieje w nas właśnie jest jak ojciec pisze! niech sie śmieją wytykają obrażają na każdym kroku sie z tym spotykam(nawet wsrod najbliższych w rodzinie) czasami mam dość podaje sie ale dlaczego mam sie poddawać skoro Pan ze mną!!! skoro Bóg mój i wszystko!!!DLACZEGO MAM SIE BAĆ SKORO NAJWYŻSZY JEST ZE MNĄ? kiedyś ojciec napisał tu na blogu że Jezus daje nam 5 kamieni do walki z Goliatem ;spowiedź, eucharystia, biblia, różaniec, post i to działa naprawdę działa tylko trzeba tego chcieć i ja sie post tym jak najbardziej podpisuje ;)